Jospa sittenkin sortuisin meemiin, kun ei tämä nyt niin niitä pahimpia ole. Vanhoja muistelivat mm.  Marinadi ja Anne H.

10 vuotta sitten minä...
1. vietin paljon sosiaalisempaa elämää ja asuin toisella puolen Suomea.
2. olin ensimmäisessä työpaikassani ollut jo monta vuotta ja halusin sieltä pois. Kestin vielä pari vuotta.
3. olin punapää ja viisi kiloa kevyempi. On tässä välissä ollut kyllä toisetkin + viisi kg. Kaiken kaikkiaan silloin taisin elää yhtä mukavinta vuotta.

5 vuotta sitten minä...
1. päätin vaihtaa alaa ja aloitin opiskelun uuteen ammattiin. Se päätös olisi pitänyt tehdä jo heti peruskoulun jälkeen.
2. tutustuin mieheeni.
3. ostin ensimmäisen tietokoneeni, koska oli pikkupakko.

3 vuotta sitten minä...
1. opiskelin, opiskelin, opiskelin...
2. aloitin työharjoittelun, josta kehkeytyi myös yksi mieluisimmista työpaikoistani. Nyt jo entinen.
3. avasin  nettiyhteyden.

1 vuosi sitten minä...
1. taistelin ensimmäisen viisaudenhampaani kanssa. Hävisin. Jäljellä vielä kaksi + yksi piilossa. Toivoa siis on.
2. aloitin jälleen lihan syönnin monen vuoden paussin jälkeen.
3. huomasin, että kaikki on oikeastaan tosi hyvin.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. aloitin tämän nettivuodatukseni vähän niin kuin uutena harrastuksena.
2. olen lähettänyt muutaman työpaikkahakemuksen ja käynyt yhdessä haastattelussa.
3. olen varannut liput elämäni ensimmäiseen "oikeaan" teatteriin.

Eilen minä...
1. olin liikaa netissä lukemassa blogeja.
2. pesin pyykkiä ja täytin ristikon.
3. katsoin teeveestä vain Tahdon asian.

Tänään minä...
1. olen muistellut vanhoja.
2. olen imuroinut.
3. sain postissa kirjeen, jossa lukee "Teidät on hyväksytty hakemaanne koulutukseen."

Huomenna minä...
1. aion leipoa omenapiirakan.
2. aion kirjoittaa kirjeen.
3. varmaankin menen taas levykauppaan.