Olen vähän eri mieltä otsikon kanssa, mutta niillä sanoilla on tultu kellariin, että rytinä kävi. Muita suosittuja hakuja elo- syyskuussa on ollut mm. Minttu Hapuli ja Selibaattipäiväkirjat. Ajankohtaisia kaikki tyynni.

Yksi suosikkini on ollut jarkko valteen koti. Minuakin kiinnostaisi nähdä, miten hän asuu. Ylipäänsä minua kiinnostaa ihmisten kodit ja niiden sisustukset ja muut.

blogi täällä tampereella - Tällä hetkellä meitä tunnustaneita on 89

ikean asiakas 42 vuotias nainen - Haetaanko tällä kohdeasiakasta vai pitäisikö toimia henkilökohtaista -palstana?

eppu nuotion asuinpaikka v. 2006 - En tiedä nykytilannetta, mutta eikö hän joskus asunut saaressa tai jossain muussa "erikoisessa" paikassa. Jotenkin minulla on sellainen muistikuva.

mitä teen jos on rakastunut??? - Jaa-a, kaikki toimii tavallansa. Toiset hihkuu aikansa, toiset ottaa vähän maltillisemmin.

niska hartiahieronta apua - Täältä sitä ei ainakaan saa, kysyin vähän aikaa sitten mieheltä. Tarvetta kyllä olisi. Täytyy kehittää omat konstit. Siinä myös yksi asia, joka roikkuu mielessä ja ilmassa, jota en vaan saa aikaiseksi toteuttaa; mennä hierojalle. Jospa sitten, kun täytän 40.

kiitos että olit olemassa - Samaa mietin mielessäni minäkin joskus.

mutkaista tietä näkymättömiin - Hei hei sitten vaan...

kolmion takaa vantaa - No, se kyllä tulee vähän niin kuin puskista se kaupunki, kun Helsingissä luulee ajelevansa. Tai en minä ole siellä ajanut, mutta sujuvasti olen kylttejä lukenut ja huomannut olevani yhtäkkiä Vantaan puolella.

mistä saan ostettua marsun helsingistä? - Kannattaa lukea paikallislehtiä ja kaupan seiniä.

eka kertaa verkkopankissa - Eka kerta on aina vähän jännä hetki asiassa kuin asiassa, mutta kun ottaa ihan rauhallisesti eikä hötkyile, niin kyllä se siitä.

mistä minä löydän asuntoja heinolassa - Kai siellä asuntotoimi on ja lehtiä ilmestyy?

maanantai on paras päivä - Olen täysin samaa mieltä!

asunnon valinta, lasten leikkipaikka - Siinä nimenomaan kannattaa olla tarkkana! Minkä ihmeen takia lasten leikkipaikat rakennetaan pääsääntöisesti aina jonkun etu- tai takapihalle? Miksi ei voida laittaa sinne talon päätyyn, jossa on tilaa temmeltää ja mesota.

triinu ja sille alasti - Esiintyäkö vai mitä? Ja ihanko Etelämerkin Triinulle? Missä lie seilaa hän. Vilkutivilkuti o/