Ihana kuulla nuo kaksi sanaa lyhyen ajan sisällä muutamaan kertaan ihan jonkun muun, kuin itseni sanomana - ja vielä teeveessä. Lordin tiedotustilaisuutta ei näytetty, mutta Tomi Putaansuun haastatteluita on tullut joitakuita. Mukava kuunnella, miten murre on säilynyt ja sanoo reilusti emmie tiiä, jos ei kerta tiedä. Se on nannaa näille korville!

Tämä päivä on mennyt palautuessa viikonlopusta ja pyöräillessä vähän varastoon, koska lupaavat sadepäiviä. Olin vähän tuumaillut, josko saisin huomenna raahattua (ts. pyöräiltyä)
itseni, kirjan ja viltin jonnekin päin, mutta kun lupailivat ukkosta, niin taitaa jäädä vielä haaveeksi. Löysin yhden paperipinkan alta kaksi lukematonta uutta kirjaa, joten se tietää vaan yhtä asiaa.

Kirjoitin tässä taannoin "vaativasta" Postcrossaajasta, joka oli rajannut haluamansa kortit tosi tiukasti. Tänään sain häneltä paluuviestin, jossa ei kiitoksia ja kehuja säästelty. Pääsi vähän helpotuksen huokaus, että onneksi kortti oli kelvannut.

Hän pyysi vielä minun addyn, mutta siinä vaiheessa putosin kärryiltä! Addy? Ihan outo sana minun sanavarastossa eikä apuja mistään tullut vastaan. Pähkäilin mielessäni, että kysyykö hän minun mielenkiinnon kohteita; mihin olen addiktoitunut? Siitä sana vääntynyt kenties tuohon muotoon. Ei, päätin kysyä hältä suoraan ja onneksi kysyin. Hän halusikin minun osoitteen.

Kuinka helppoa, nyt kun sen tietää.